هدفون بلوتوث وان مور شیائومی

کمپانی شیائومی هدفون بی سیم وان مور مدل iBFree را با تنوع رنگی متفاوت با سلیقه های خاص تولید کرده است. هدفون بلوتوث وان مور از ترکیب پلاستیک و فلز ساخته شده است که دوام و کیفیت هدفون را بالا برده است. هدفون بلوتوث وان مور شیائومی مدل iBFree، مجهز به سه دکمه و یک پورت میکرو USB، می باشد که توسط آن می توان هدفون را به راحتی شارژ کرد. میکروفون آن نیز درون سیم کنار دیگر دکمه ها قرار گرفته است.

هدفون بلوتوث وان مور شیائومی مدل iBFree، مناسب برای فعالیت های ورزشی می باشد. این دستگاه نیز دارای وزن کمی می باشد. طراحی هدفون بلوتوث وان مور شیائومی به گونه ای می باشد که به راحتی درون گوش جای می گیرد.

هدفون بلوتوث وان مور شیائومی مدل iBFree، دارای ۳ جفت سری با سایزهای متفاوتی می باشد که درون بسته وجود دارد که هر شخصی متناسب با اندازه گوش خود یک جفت از آنها را انتخاب می کند.

مجهز بودن هدفون به بلوتوث نسخه ۴٫۱ باعث صدایی فوق العاده و با کیفیتی را برای کاربران قرار می دهد.

هدفون بلوتوث وان مور شیائومی مدل iBFree دارای استاندارد ضد آب IPX4 است، که دستگاه را دربرابر آب، عرق و یا باراندگی محافظت می کند.

هدفون شیائومی، با تمامی دستگاه های اندرویدی و ios سازگار می باشد. که توسط دستگاه می توانید میزان صدا و دیگر کارهای آن را از طریق گوشی خود نیز انجام دهید. می توانید از ظریق هدفون نیز به تمامی تلفن های خود نیز پاسخ دهید. تنها با یکبار شارژ هدفون، ۲ ساعته هدفون، می توانید از آن به مدت ۸ ساعت نیز استفاده کنید. از دیگر قابلیت چشمگیر این هدفون، ماندن ۲۴۰ ساعت در حالت استندبای می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.