چمدان ۹۰Points شیائومی سایز ۲۰ اینچ مدل زیپ‌دار

شرکت بزرگ و پرآوازه شیائومی با گسترش دامنه تولیدات و محصولات خود توانسته محصولات فراوانی را برای ارائه آماده کند که هر یک به نوعی در میان رقیبان و کالاهای مشابه، بی رغیب به نظر می رسند. استراتژی اصلی شیائومی بر این اساس واقع شده که باید کالای با کیفیت را با کمترین قیمت عرضه کرد که توانسته موفقیت چشمگیری در این زمینه کسب کند. شیائومی در سپتامبر ۲۰۱۷ با تولید و معرفی چمدان ۹۰Points در سه سایز ۲۰، ۲۴ و ۲۸ اینچ سورپرایز جدیدی را برای هواداران این برند رقم زد، این رونمایی کمی قبل از سال نو چینی بود که باعث شد استقبال بینظیری از این محصول در بازارهای چین و هنگ کنگ صورت گیرد. چمدان Xiaomi 90 points 20 inches دارای فریمی از جنس پلی کربنات می باشد که علاوه بر مقاومت بسیار بالا، وزن بسیار سبکی نیز دارد. بدنه این چمدان نیز از جنس پلاستیک ABS ساخته شده که چمدان شیائومی را در برابر ضربه و خط و خش کاملا ایمن می کند.

جزییات ساخت چمدان Xiaomi نیز با دقت بسیار طراحی شده، دسته حمل با قابلیت تنظیم در ۴ سایز مختلف بهمراه پایه های روان و بی صدا، این چمدان را ارگونومیک کرده و تجربه دلپذیری را برای کاربران فراهم آورد. چمدان شیائومی داری ۳ دسته می باشد که می تواند آزادی عمل زیادی را برای حمل این چمدان فراهم بیاورد و همینطور جنس آن نیز از پلیمر می باشد که در برابر سُر خوردن مقاوم می باشد.

این چمدان دارای ظرفیت ۳۶ لیتر می باشد که دارای آسترهایی از جنس کتان می باشد. محفظه داخلی توسط پوشش کتان به دو قسمت تقسیم شده که برای نظم بیشتر توسط زیپ در جای خود قرار گرفته اند. زیپ ها نیز بسیار روان می باشند که توسط قفل TSA، به خوبی کیپ می شوند و توسط قفل رمزی نیز می توانید دستگیره های قفل زیپ را در آن قرار دهید و امنیت چمدان را تکمیل نمایید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.