اسکیت بورد شارژی هوشمند شیائومی رونمایی شد

در فصل تابستان، نوجوانان و جوانان اوقات فراغت خود را با سرگرمی‌ها و ورزش‌های مختلف پر می‌کنند. شیائومی محصول جدیدی برای پر کردن اوقات فراغت علاقمندان خود عرضه کرده است.
اسکیت‌بورد شارژی هوشمند ACTON شیائومی امروز با قیمت ۹۹۹ یوان رونمایی شد.
این اسکیت بورد با داشتن ریموت کنترل و اپلیکیشن اندروید و iOS امکانات جالبی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. بدنه از جنس آلیاژ آلومینیوم و چوب درخت افرای کانادایی و طول این اسکیت ۷۰، عرض ۲۰ و ارتفاع آن ۱۳٫۵ سانتیمتر است. اسکیت‌بورد شیائومی ۵ کیلوگرم وزن دارد و توانایی تحمل ۱۰۰ کیلوگرم وزن را داراست.

 


این دستگاه مجهز به یک موتور دی‌سی ۵۰۰ واتی با حداکثر سرعت ۲۲٫۵ کیلومتر بر ساعت است. اسکیت بورد دارای ۱۰ باتری Samsung 18650 است و با یک بار شارژ آن می‌توانید مسافت ۱۲ کیلومتری را طی کنید.


اسکیت بورد هوشمند شیائومی برخلاف اسکیت بوردهای رایج که نیاز به تمرین طولانی‌مدت دارند، کاربری آسانی دارد و برای افراد مبتدی نیز بسیاری کاربردی است و سه حالت کاربری دارد و شتاب‌های مختلفی و همچنین تنظیماتی برای سرعت و ترمز ارائه می‌دهد. همچنین این دستگاه، سیستم بازیابی انرژی (ERS) دارد.

گوشی Xiaomi Mi 8، اولین گوشی با GPS دو فرکانسی در جهان

قرار است گوشی Mi 8 شیائومی ۳۱ می (پنجشنبه ۱۰ خرداد) رونمایی شود. از پوستر منتشرشده این‌گونه برمی‌آید که احتمالاً گوشی Xiaomi Mi 8 اولین گوشی با جی پی اس دو فرکانسی خواهد بود. این گوشی Mi اولین گوشی شیائومی دارای حسگر اثر انگشت روی صفحه نمایش و همچنین اولین گوشی اندرویدی مجهز به فناوری نور ساختاریافته‌ی سه‌بعدی خواهد بود. احتمالاً این اسمارت‌فون همان گیرنده جی پی اس دو فرکانسی معرفی‌شده توسط Broadcom که BCM47755 نام داشت، باشد.

 


گیرنده‌ BCM47755 بسیار دقیق‌تر از گیرنده‌های جی پی اسی است که امروزه در اکثر گوشی‌ها شاهدیم. در حال حاضر جی پی اس گوشی‌ها، دقت ۵ متری دارند اما در کنفرانسی که کمپانی Broadcom جی پی اس دو فرکانسی را معرفی کرد، دقتی ۳۰ سانتیمتری برای این GPS عنوان شد. درواقع این گیرنده ۱۶ برابر دقیق‌تر از جی پی اس گوشی‌های امروزی است.
علاوه بر این، تلفن همراه Mi 8 با یک جعبه‌ی مشکی که در کناره‌ها و روی آن عدد ۸ با فونت درشت درج شده، عرضه می‌شود. پشت جعبه جزئیات فاش‌شده درباره این گوشی از قبیل چیپست SD845، دوربین اصلی دوگانه، دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص چهره و حافظه رم ۶ و داخلی ۶۴ گیگابایتی را تأیید می‌کند.

اخبار تکمیلی درباره‌ی این پرچمدار کمپانی بزرگ شیائومی را در وب‌سایت، کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام می همراه دنبال کنید.

صندلی کودک داخل خودرو شیائومی

شرکت شیائومی برای امنیت نشستن کودکان در خودرو تدابیری اندیشیده است تا از کودکان در برابر ترمزهای ناگهانی و یا اتفاقات ناگوار جلوگیری کند. به همین علت صندلی خودرو را برای کودکان در مدل QBORN با وزن 12.5 کیلوگرم تولید کرده است. صندلی کودک شیائومی، برنده جایزه طراحی Red Dot 2016 شده است.

صندلی کودک داخل خودرو شیائومی، مناسب برای کودکان 9 تا 12 ماهه می باشد. این صندلی می تواند وزن 9 الی 36 کیلوگرم را تحمل کند. اسکلت فولادی این صندلی، دارای پوسته ای سخت است که دوام و مقاومت آن را در برابر ضربه بالا برده است.

کمربند ایمنی محکمی برای این صندلی طراحی شده است که میزان لغزش را کاهش می دهد. از دیگر ویژگی این صندلی، امکان تنظیم پشتی و قسمت سری می باشد تا مناسب قد کودک تنظیم شود.

قسمت پارچه ای صندلی شیائومی، بسیار مقاوم و ضد حساسیت بوده و ضد تعریق است که هیچ آسیبی به پوست وارد نمی کند.

صندلی کودک داخل خودرو شیائومی، در سه رنگ سرمه ای، زرشکی و خاکستری با قیمت 999 یوان عرضه شده است.

 

آموزش ریست فکتوری کردن می بند شیائومی

بسیاری از کاربران دستبندهای سلامتی شیائومی گلایه می‌کردند که چرا می‌بندها قابلیت ریسِت شدن ندارند؛ در واقع اگر کسی بدون آن‌پِیر کردن می‌بند، گوشی خود را ریسِت می‌کرد و یا آن را به فروش می‌رساند و قصد پِیر کردن می بند با گوشی جدید را داشت، نمی‌توانست از نرم‌افزار رسمی می بند شیائومی (Mi Fit) استفاده کند.

ما قبلاً راهکاری برای استفاده از می بند در گوشی‌های اندرویدی ارائه دادیم () که باعث شد بسیاری از کاربران بتوانند از دستبندهای خود مجدداً استفاده کنند؛ اما راهکاری برای گوشی‌های آیفون وجود نداشت. خبر خوش برای شما طرفداران دستبندهای سلامتی شیائومی (Mi Band 1A, Mi Band 1S, Mi Band 2) این است که بالاخره کمپانی شیائومی قابلیت ریست کردن می بند را به اپلیکیشن Mi Fit اضافه کرد. برای ریست کردن می بند خود، آموزش تصویری زیر را دنبال کنید:

 

آموزش ریست کردن می بند شیائومی

معرفی هدست واقعیت مجازی شیائومی نسخه Standalone

اوایل امسال میلادی، کمپانی Oculus هدست واقعیت مجازی Oculus Go را در ۲۳ بازار مختلف معرفی کرد، و قرار بود نسخه مستقل این هدست توسط شیائومی در چین عرضه شود. روز پنجشنبه، ۱۰ خرداد، شیائومی طی کنفرانسی در شنزن، از Mi VR Standalone Edition پرده برداشت.
نسخه مستقل Mi VR مجهز به پردازنده Snapdragon 821، رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ (۵۳۸ PPI) و صفحه نمایش Fast Switch است و یک کنترلر ۳DOF دقیقاً شبیه Oculus Go دارد. از لحاظ ظاهری، بیشترین تفاوت هدست برند Mi با Oculus Go در بدنه‌ی سفید و لوگوی درج‌شده روی آنهاست.


هدست‌ واقعیت مجازی جدید شیائومی براساس مفهوم «متصل کن و بازی کن» ساخته شده است؛ یعنی برای استفاده از این هدست‌ به هیچ کابلی نیاز نیست چرا که یک باتری داخلی ۲۶۰۰ میلی آمپر ساعتی دارد. این هدست VR تصاویر را با رزولوشن ۲K ارائه می‌دهد که خیلی خوب است و شما می‌توانید از کوچکترین جزئیات بازی‌ها و فیلم‌های سه‌بعدی لذت ببرید.


هدست VR نسخه مستقل شیائومی با لنزهای ضد سرگیجه، لوازم جانبی پزشکی لنز و تکنولوژی Fast Switch عرضه شده که مانع سرگیجه گرفتن کاربران می‌شود.
این هدست واقعیت مجازی با پلتفرم‌های زیادی سازگار است اما در عین حال پلتفرم اختصاصی خود را دارد. طبق گفته شیائومی، این دستگاه بیش از ۱۰۰۰ بازی واقعیت مجازی دارد. این گجت همچنین به حافظه داخلی (۳۲ و ۶۴ گیگابایتی) جهت نصب بازی‌های VR تجهیز شده است؛ بنابراین می‌توانید بازی‌های دلخواه خود را نیز انجام دهید.


نسخه ۳۲ گیگابایتی هدست Xiaomi Mi VR دارای قیمت ۱۵۰۰ یوان و نسخه ۶۴ گیگابایتی ۱۸۰۰ یوان است.