کاپشن ضد آب و باد شیائومی

با فرارسیدن فصل پاییز و سرد شدن هوا، کم‌کم باید به فکر تهیه پوشاک مناسب پاییز و زمستان باشیم. در میان پوشاک فصل سرما، کاپشن از اهمیت بالایی برخوردار است، چون بخش وسیعی از بدن را پوشش می‌دهد و سرما در بالاتنه‌ی بدن بیشتر احساس می‌شود. بنابراین داشتن کاپشنی که بتواند از ما در برابر سرما و باد و باران محافظت کند، اهمیت بسیاری دارد. کاپشن ضد آب و باد شیائومی
شیائومی با تولید کاپشن ضد آب و باد خود، شما را در فصل سرما نیز تنها نخواهد گذاشت. کاپشن ضد آب و باد شیائومی با تکنولوژی ترکیبی جدیدی ساخته شده که آن را در برابر آب و باد مقاوم کرده و پارچه درونی آن، شما را گرم می‌کند. لایه‌ی درونی این کاپشن شیائومی از ذرات پشم گوسفند درمیان کیسه‌های هوای متعدد تشکیل شده که یک لایه‌ی ایزوله‌ی پایدار پدید آورده است.
لایه‌ی بیرونی از متریال پلی‌اورتان ضد آب، محکم و کِشی ساخته شده است. یعنی اگر در هوای بارانی چتر به همراه نداشته باشید، شیک و تروتمیز خواهید بود. هنگام بارندگی، قطرات آب روی کاپشن می‌لغزد و پارچه‌ی آن به هیچ وجه آب را جذب نمی‌کند.
طراحی این کاپشن ضد آب به گونه‌ای است که می‌توانید از آن در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید. این کاپشن، طراحی کم‌دکمه، دوتکه و ساده‌ای دارد.
حفره‌هایی در ناحیه زیر بغل تعبیه شده تا هنگام گرم شدن و شرایط آب و هوایی مرطوب، رطوبت به راحتی خارج شود. طناب‌هایی در دو طرف کلاه کاپشن قرار گرفته تا افراد هنگام حرکت‌های ورزشی و یا حرکت‌های ساده، محدودیتی نداشته باشند.
زیپ ضد آب و باکیفیت کاپشن Water Proof شیائومی، در شرایط هوایی نامناسب و بسیار سرد، به راحتی باز و بسته می‌شود. این زیپ، در مقابل کنده شدن مقاوم است.
این کاپشن ضد باد شیائومی در مدل مردانه و در سایزهای S، M، L، XL و XXL عرضه شده است.

ویژگی‌های کلیدی:
– ضد آب، ضد باد، کِشی
– قابلیت استفاده در موقعیت‌های مختلف
– دارای طراحی کم‌دکمه، دوتکه و ساده
– دارای حفره‌هایی در زیر بغل
– دارای طنابِ کِشی در دو طرف کلاه
– دارای زیپ ضد آب ضد کنده شدن و باکیفیت

ترازوی هوشمند mini2 Scale شیائومی

توضیحات

ترازوهای هوشمند شیائومی در کنار اندازه‌گیری وزن، ویژگی‌های فوق‌العاده‌ای داشته و همچنین ظاهری زیبا دارند. اخیراً شرکت سازنده دیگری به نام Yunmi تحت پلتفرم شیائومی ترازوی جدیدی به نام Mini2 را تولید کرده است. همانند ترازو ۲ شیائومی، این ترازو نیز از آنالیز BIA برای محاسبه شاخص‌های حیاتی بدن شما استفاده کرده و انتخاب خوبی برای افراد مختلف جامعه، چه کسانی که در رژیم غذایی هستند و چه کسانی که اهل ورزش‌اند و به تناسب اندام خود فکر می‌کنند، خواهد بود.
آنالیز امپدانس بیوالکتریک (BIA) فناوری‌ای است که در اکثر سازمان‌های بهداشت و سلامت مورد استفاده قرار می‌گیرد، چون با این فناوری آن‌ها می‌توانند آیتم‌هایی فراتر از وزن شما را بررسی کنند. BIA بی‌ضرر بوده و برای شما احساس ناراحتی ایجاد نمی‌کند. کاری که ترازوی هوشمند Mini 2 انجام می‌دهد این است که جریان الکتریکی ضعیفی را به بدن شما می‌فرستد. این جریان از خون و عضله شما عبور می‌کند. سپس ترازو سرعت جریان در نواحی مختلف بدن را اندازه گرفته و با کمک فرمول‌های ریاضی چربی بدن شما و دیگر شاخصه‌های مهم مانند جرم عضلات، جرم استخوان‌ها، متابولیسم پایه، میزان آب بدن، میزان چربی بدن، میزان چربی شکم، میزان پروتئین بدن، سن سلامتی بدن و امتیاز بدن را تخمین می‌زند. در مجموع این ترازو می تواند ۱۰ شاخصه بدن را بررسی کند.
عددها بر صفحه LED ترازو نقش می‌بندد که بسیار خوانا است. اطلاعات دقیق بیشتر در اپلیکیشن در دسترس بوده که این اطلاعات به صورت جدول‌های مختلف برای شما ارائه ‌می‌شود. ترازو از طریق بلوتوث به اپلیکیشن متصل می‌شود.
ظاهر همیشه بیان‌کننده‌ی همه‌چیز نیست، مخصوصا وقتی صحبت از ترازو می‌شود اما ترازوی هوشمند Mini 2 ظاهر جذابی دارد. این ترازو از شیشه حرارت‌دیده ساخته شده و زمانی که روی آن ایستاده‌اید احساس خوبی به شما منتقل می‌کند. استفاده از الکترودهای فولادی ضد زنگ ۳۰۴L به شما این امکان را می‌دهد که از این ترازو در حمام نیز استفاده کنید. ترازوی هوشمند Mini 2 همچنین مجهز به ۴ پایه است که موجب قرارگیری آسان آن چه بر روی فرش اتاق خواب و چه کاشی حمام می‌شود.

مشخصات کلیدی:
– ظاهری زیبا
– دارای صفحه نمایش LED
– اندازه گیری ۱۰ مشخصه‌ی بدن: وزن، BMI، جرم عضلات، جرم استخوان‌ها، متابولیسم پایه، میزان آب بدن، میزان چربی بدن، میزان چربی شکم، میزان پروتئین بدن، سن سلامتی بدن، امتیاز بدن
– توانایی اندازه‌گیری از ۳ تا ۱۵۰ کیلوگرم
– عمر باتری حدود ۱ سال
– اتصال ترازو به اپلیکیشن از طریق بلوتوث
– تغذیه از ۳ باتری قلمی
– امکان استفاده در حمام
– ساخته شده از شیشه حرارت دیدهترازوی mini2 scale شیائومی

پنکه رومیزی VH 104 شیائومی

گرمای تابستان بسیار آزاردهنده است، بخصوص زمانی که مشغول کار هستید و گرمای هوا آسایش شما را سلب می‌کند. و یا زمانی که در مسافرت هستید، در فضای باز، هیچ وسیله‌ی خنک‌کننده‌ای ندارید.
پنکه‌ی VH 104 شیائومی گجت فوق‌العاده‌ای است که هوایی خنک و دلپذیر برایتان فراهم می‌کند. اگر میز کارتان، در جایی قرار دارد که هوای خنک به اندازه کافی در دسترس نیست، می‌توانید از پنکه رومیزی VH 104 استفاده کنید. کافی است کابل این پنکه را به پورت USB کامپیوترتان متصل کنید تا از هوای خنک لذت ببرید.

هنگامی که در مسافرت هستید، با همراه داشتن یک پاور بانک، می‌توانید از این پنکه‌ی پرتابل و جمع‌جور استفاده کنید.

این پنکه، ۲ موتور دارد که موتور جلو ۷ پره و موتور عقب ۵ پره دارد که این سیستم جریان بهینه‌ای از هوا تحویل می‌دهد.

نکته‌ی بسیار جالب این پنکه شیائومی، فقدان دکمه‌ی پاور است! برای خاموش و روشن کردن و تغییر سرعت فن، کافیست بدنه‌ی فن را لمس کنید. این پنکه دارای دو سرعت چرخش است.

جارو برقی هوشمند Roborock میجیا

ویژگی‌های کلیدی:
-‏ مجهز به 13 سنسور
‏-‏ تهیه نقشه از فضای داخلی خانه از طریق سنسور مسافت لیزری (‏LDS‏) با دیدی 360 درجه‌ای ‏
‏-‏ استفاده از الگوریتم ‏Simultaneous Localization and Mapping (SLAM)‎‏‏
‏-‏ مجهز به باتری 5200 میلی‌آمپرساعتی لیتیوم یونی ‏
‏-‏ ‏2 ساعت و نیم استفاده تنها با یک بار شارژ کامل‏
‏-‏ مجهز به یک موتور ‏DC‏ با قدرتی معادل ‏2000 پاسکال‎

آب گرم کن شیائومی

شرکت شیائومی، هیتر شیائومی را با قیمت 299 یوان عرضه کرد که دارای ویژگی های چشمگیری می باشد. هیتر شیائومی دارای 5 درجه حرارت مختلف (55.70.85.95.100 درجه سانتی گراد) می باشد که با گذاشتن در آن دما آب گرم را تنها در 3 ثانیه به کاربران تحویل می دهد. قدرت موتور آب گرم کن شیائومی، 2200 وات می باشد. در قسمت پشتی هیتر شیائومی، مخزنی با ظرفیت 1.8 لیتر می باشد.

ابعاد هیتر به گونه ای طراحی شده است که است که علاوه بر لیوان و فنجان، فلاسک را به راحتی پر می کند. وزن کلی هیتر 2 کیلوگرم می باشد که به راحتی جا به جا می شود.