مودم همراه ۴G و پاور بانک ۱۰۰۰۰ شیائومی

اینکه در هرجایی بدون هیچ دغدغه‌ای بتوانیم به اینترنت دسترسی داشته باشیم، یکی از ضرورت‌های زندگی ماست. اما استفاده از اینترنت خود گوشی، شارژ آن را به شدت مصرف می‌کند و افراد بسیاری را دچار مشکل می‌کند. در چنین شرایطی، وجود یک مودم همره قابل حمل، ضرورت پیدا می‌کند. مودم همراهی که خودش پاوربانک هم باشد دیگر حرفی برای گفتن باقی نمی‍‌گذارد.

پاور بانک و مودم همراه ZMI MF885 شیائومی با دارا بودن باتری ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعتی لیتیوم یونی دستگاه‌های دیجیتالی شما را درحالی‌که خارج از خانه هستید، به‌آسانی شارژ می‌کند. این باتری قدرتمند تا ۶۰ ساعت در حالت استندبای می‌ماند و همراه خوبی برای افرادی است که به اینترنت در هر مکانی نیاز دارند. این پاور بانک ZMI با سرعت انتقال ۴ گیگ از شبکه ۴G FDD-LTE/TDD-LTE، ۳G WCDMA پشتیبانی کرده؛ سرعت دانلود تا ۱۵۰Mbps و سرعت آپلود تا ۵۰Mbps بوده و تجربه دلپذیری از استفاده از اینترنت را برای شما به ارمغان می‌آورد.

از دیگر ویژگی‌های این مودم همراه ZMI می‌توان به پشتیبانی از استاندارد WiFi 802.11b/g/n اشاره کرد. اپلیکیشن اختصاصی این مودم وضعیت آن را دائم چک می‌کند. امکان اتصال هشت دستگاه به‌طور هم‌زمان، (هشت دستگاه دارای وای فای داخلی و دستگاه‌های دارای پورت USB)، به مودم ZMI MF885 و همچنین به اشتراک گذاشتن شبکه پرسرعت ۴G در هر زمان و هر مکان امکان‌پذیر است.

وجود ۹ مدار محافظتی در مودم، استفاده آسوده از این مودم را تضمین می‌کند؛ و مجهز به برترین تراشه شارژ و دشارژ با عملکرد بالای جهانی است. نه‌تنها وجود این ۹ مدار حفاظتی امنیت مودم را نشان می‌دهد بلکه می‌تواند میزان بهره‌وری شارژ و دشارژ را افزایش دهد.

مودم همراه و پاور بانک ZMI MF885 طراحی جدیدی داشته و از قاب آلومینیومی در ساخت آن بهره برده که موجب شده است به آسانی در دست قرار بگیرد. سطح مودم در برابر عرق دست و خوردگی مقاوم بوده و مناسب مصرف روزانه است.


دستگاه تصفیه هوا هوشمند پرو شیائومی

افزایش آلودگی در سطح شهرهای بزرگ مشکل بیماری های تنفسی را در افراد، زیاد کرده است. برای کم کردن این موضوع در خارج از خانه از ماسک و در منازل بهتر است که از دستگاه تصفیه هوا استفاده بشود که بتواند این آلودگی هوا را به هوایی سالم تبدیل کند.

در حال حاضر شیائومی ۲ نوع دستگاه تصفیه هوای متفاوت تصفیه هوا نسخه ۱ و نسخه ۲ به بازار عرضه کرده است. اما شرکت شیائومی از دستگاه تصفیه هوا هوشمند پرو رونمایی کرده است.

دستگاه تصفیه هوا هوشمند پرو شیائومی، بسیار پیشرفته تر از نسخه های قبلی خود می باشد. این دستگاه به راحتی بدون ایجاد هیچ نوع سر و صدا و مزاحمتی هوای خانه را سالم تر می کند. وجود لیزری قوی باعث شناسایی آلاینده ها می شود که بر روی صفحه نمایشگر OLED به رنگ های سبز، نارنجی و قرمز در می آید که در صورت نمایش رنگ سبز، کیفیت هوا به بالاترین سطح سلامت می باشد، در صورت نمایش رنگ نارنجی کیفیت هوا خوب و اگر نمایشگر، رنگ قرمز را نشان دهد به سطح کیفیت هوا ضعیف می باشد. از دیگر ویژگی های صفحه نمایشگر دستگاه، قابلیت خودکار میزان نوردهی صفحه با محیط اطراف می باشد. که در تاریکی شب به حالت Night Mode تغییر پیدا می کند.

دستگاه تصفیه هوا هوشمند پرو میجیا، قادر به تمیز کردن هوای محیط تا ۶۰ متر مربع می باشد.

دستگاه تصفیه هوا هوشمند پرو، از طریق اپلیکیشن Mi Home می تواند دستگاه را به طور کامل کنترل کند و تمام رخدادهای طول روز را مشاهده کند و همچنین قادر به تنظیم کردن زمان روشن و یا خاموش کردن دستگاه می باشد.

دستگاه تصفیه هوا هوشمند پرو شیائومی، می تواند تمام ذرات مو، گرد و غبار و… را در کوتاهترین زمان ممکن حذف کند. حدف این ذرات و میکروب ها تنها با یک مرحله امکانپذیر نمی باشد به همین دلیل دستگاه از فرآیند فیلتراسیون سه مرحله ای برای سالمتر کردن هوا مجهز شده است.

دستبند سلامتی شیائومی مدل Amazfit Arc

ساعت های هوشمند چند سالی است که جای ساعت های معمولی را گرفته است. طرفداران ساعت های هوشمند به دلیل نشان دادن اطلاعات گوشی و نیز با نمایش دادن ساعت، روز به روز زیادتر می شود. شرکت شیائومی با تولید ساعت های متنوع در این اقدام پیشرو می باشد.

دستبند سلامتی شیائومی مدل Amazfit Arc مانند یک ساعت بر روی دست قرار می گیرد که به راحتی ضربان قلب، گام های شما را اندازه گیری کرده، و شما را به سلامتی و تندرستی ترغیب می کند.

دستبند سلامتی شیائومی دارای بند سیلیکونی می باشد که تنها ۲۰ گرم وزن دارد. صفحه نمایش ۰٫۴۲اینچی OLED آن نیز دارای روکش ضد خش می باشد. این صفحه نمایش در نور مستقیم خورشید و از زوایای مختلف به راحتی قابل خواندن است.

دستبند سلامتی شیائومی مدل Amazfit Arc، مجهز به باتری قوی ۷۰ میلی آمپری می باشد که قادر به نگه داشتن شارژ تا ۲۰ روز را دارد. این دستبند هوشمند بر خلاف دیگر دستبندها، برای روشن کردن دستبند نیازی به فشردن دکمه ای نیست. ولی برای مشاهده زمان، مسافت طی شده و تعداد گامها، کالری مصرف شده، ضربان قلب و میزان شارژ باتری کافیست صفحه نمایشگر ساعت را لمس کرده تا اطلاعات را برای شما به نمایش بکشد.

به دلیل پشتیبانی دستگاه از نرم افزار Mi Home، به راحتی به گوشی های هوشمند متصل می شود و تمام اطلاعات زمان، مسافت طی شده و تعداد گامها، کالری مصرف شده، ضربان قلب و میزان شارژ باتری را نشان می دهد و نیز می توانید از طریق گوشی تنظیمات ساعت را نیز بر عهده بگیرید.

در راستای نشان دادن اطلاعات روزانه و ورزشی دستبند سلامتی شیائومی مدل Amazfit Arc، این ساعت می تواند از طریق ویبره کردن نوتیفیکیشن های گوشی و یا تماس های دریافتی، شما را مطلع می سازد.
دستبند سلامتی شیائومی، همچنین قادر است الگوی خوابتان را تحلیل کند، حرکاتتان در هنگام خواب نظارت کند، و تعداد دفعات بیدار شدنتان را بشمارد.

عینک کامپیوتر Qukan W1 رویدمی

محافظت از چشم مسأله‌ی بسیار مهمی است که افرادی را که به آن توجه نکرده‌اند، دچار مشکل کرده و هزینه‌های زیادی را برایشان به بار آورده است. افرادی هستند که از دوران کودکی دچار اختلال در بینایی می‌شوند و از طرفی چشم افرادی نیز به دلیل استفاده‌ی طولانی‌مدت از لوازم دیجیتال دارای صفحه نمایش، ضعیف شده است. تعداد این افراد در اطرافمان کم نیست.
امروزه اکثر دستگاه‌های دیجیتال به صفحه نمایش مجهز شده است که این صفحه نمایش‌ها از خود اشعه‌ی آبی ساطع می‌کند. اشعه‌ی آبی یا Blue Ray اثرات زیان‌باری بر سلامتی انسان دارد. اختلال در خواب، خشکی چشم، سردرد و برخی موارد دیگر از عوارض استفاده از دستگاه‌هایی نظیر کامپیوتر، تبلت، موبایل و… است. تکنولوژی همانطور که زیان‌هایی را برای سلامتی انسان به همراه داشته، سعی کرده جلوی این زیان‌ها و عوارض را نیز بگیرد تا حداکثر اثربخشی را داشته باشد. از همین رو، با پیشرفت تکنولوژی، عینک‌های ضد اشعه آبی ظهور کرده‌اند. این عینک‌ها که مخصوص استفاده از دستگا‌ه‌های دیجیتال دارای صفحه نمایشند، اشعه‌ی آبی ساطع‌شده را فیلتر می‌کنند تا به چشم آسیبی نرسانند.

پیش از این، کمپانی Roidmi عینک ضد اشعه آبی مدل B1 را عرضه کرده بود که با استقبال کم‌نظیری در ایران مواجه شد. رویدمی اما این بار عینک ضد اشعه آبی مدل Qukan W1 را به علاقمندانش معرفی کرده است. لنز این عینک کامپیوتر، ۹ لایه بوده و ۳۵ درصد اشعه‌ی آبی و ۹۹ درصد اشعه UV (فرابنفش) را فیلتر می‌کند. بنابراین می‌توان از این عینک در فضای باز نیز استفاده کرد تا اشعه فرابنفش به چشم آسیب نزند.
عینک کامپیوتر W1 نیز همانند مدل پیشین، طراحی ماژولار دارد؛ یعنی دسته‌ها و پد بینی عینک قابل جدا شدن است. از همین رو؛ در بسته‌بندی آن دو پد بینی و ۴ دسته استاندارد و اسپورت قرار داده شده است. از طرفی این عینک یک کیف شیک و یک دستمال پاک‌کننده دارد که آن را از هر نظر کامل کرده است.

لنز این عینک Roidmi از جنس رزین و فریم آن از جنس TR90 است. فریم‌های TR90 از لحاظ استحکام، ماندگاری و راحتی حرف اول را می‌زنند.
عینک Qukan W1 وزن کمی (۲۱ گرم) دارد و فشار خاصی روی بینی و گوش وارد نمی‌کند.
تهیه عینک کامپیوتر Roidmi W1 را به کسانی که در طی روز به مدت طولانی از کامپیوتر و موبایل استفاده می‌کنند و سلامتی بدنشان برایشان مهم است و از طرفی به دنبال عینکی خوش استایل و باکیفیت‌اند، پیشنهاد می‌کنیم.


چمدان ۹۰Points شیائومی سایز ۲۰ اینچ مدل زیپ‌دار

شرکت بزرگ و پرآوازه شیائومی با گسترش دامنه تولیدات و محصولات خود توانسته محصولات فراوانی را برای ارائه آماده کند که هر یک به نوعی در میان رقیبان و کالاهای مشابه، بی رغیب به نظر می رسند. استراتژی اصلی شیائومی بر این اساس واقع شده که باید کالای با کیفیت را با کمترین قیمت عرضه کرد که توانسته موفقیت چشمگیری در این زمینه کسب کند. شیائومی در سپتامبر ۲۰۱۷ با تولید و معرفی چمدان ۹۰Points در سه سایز ۲۰، ۲۴ و ۲۸ اینچ سورپرایز جدیدی را برای هواداران این برند رقم زد، این رونمایی کمی قبل از سال نو چینی بود که باعث شد استقبال بینظیری از این محصول در بازارهای چین و هنگ کنگ صورت گیرد. چمدان Xiaomi 90 points 20 inches دارای فریمی از جنس پلی کربنات می باشد که علاوه بر مقاومت بسیار بالا، وزن بسیار سبکی نیز دارد. بدنه این چمدان نیز از جنس پلاستیک ABS ساخته شده که چمدان شیائومی را در برابر ضربه و خط و خش کاملا ایمن می کند.

جزییات ساخت چمدان Xiaomi نیز با دقت بسیار طراحی شده، دسته حمل با قابلیت تنظیم در ۴ سایز مختلف بهمراه پایه های روان و بی صدا، این چمدان را ارگونومیک کرده و تجربه دلپذیری را برای کاربران فراهم آورد. چمدان شیائومی داری ۳ دسته می باشد که می تواند آزادی عمل زیادی را برای حمل این چمدان فراهم بیاورد و همینطور جنس آن نیز از پلیمر می باشد که در برابر سُر خوردن مقاوم می باشد.

این چمدان دارای ظرفیت ۳۶ لیتر می باشد که دارای آسترهایی از جنس کتان می باشد. محفظه داخلی توسط پوشش کتان به دو قسمت تقسیم شده که برای نظم بیشتر توسط زیپ در جای خود قرار گرفته اند. زیپ ها نیز بسیار روان می باشند که توسط قفل TSA، به خوبی کیپ می شوند و توسط قفل رمزی نیز می توانید دستگیره های قفل زیپ را در آن قرار دهید و امنیت چمدان را تکمیل نمایید.